04 March 2012

Perjuangan mesti diteruskan


Untuk kesekian kalinya aku harus redha dan pasrah bahawasanya cuti sem aku da habis.....
HADOI!!!

Terpaksalah kaki yang berat melangkah dan menuju kembali ke Dungun.Tapi jangan xtau, aku still lagi kat umah even esok da start kelas.Orang lain punye la berlumba-lumba balik kampus masing2...Tapi aku...isk...isk...xtau la ape nk jadi....

Tapi jangan risau, aku still kene pergi DUNGUN gak...cume lambat skit je....Bukan ap,belom puas holiday lagi katakan. Kalau nk diikutkan,cuti da hampir sebulan lebih,but still xcukup.
HA....HA....HA....

Bukan ape, kalau aku dah pergi Dungun 2...aku da susah dan xder kesempatan nak balik kg lagi...round mesia...hehehehhehe

DUNGUN

Da dekat setaun lebih da aku menjalani kehidupan di sana...Tapi setiap kali tiba masa nak melangkah ke sana je aku mula la rasa berat hati....SARI MONALIZA AZMI kenapa la dengan awak ni....Haish...xhabis2 nak goyang kaki kat umah je...Sabar ye....Just bertahan untuk setaun je lg....Then, insyaALLAH u are officially free from any xciment, books, n anything regarding ur stadi...hehhehehe...INSYAALLAH.....

So,bersabarlah wahai hati.Sedikit masa lagi semua ini akan berakhir dan akan tiba permulaan baru buat dirimu.Permulaan yang belum pasti samada baik atausebaliknya....Moga2 ianya permualaan yang baik Ya Alah.

Before 2, berusahalah wahai Sari Monaliza Azmi 2 grab the highest achievement untuk satu jaminan dalam hidupmu....chaiyyok!!!fighting!!!!

Aku memohon kepadamu Ya Allah...Tuhan yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..
Kau permudahknlah jalan kepada hambamu ini untuk menujuMU ...
Kau kurniakanlah kejayaan kepada hambamu ini di dunia dan akhirat Ya Allah...
Sesungguhnya hanya Engkaulah satu-satunya tempat hambamu ini meminta pertolongan...


AMIN...

No comments:

Post a Comment