05 March 2012

Kelas Hari Pertama Dah Mula..Alamak!!!

 

Apa nak buat ni...Pagi tadi bermula lah al kisah satu cerita.Aku sms dua orang kawan aku yang da balik Dungun whether diorang ade pegi kelas x hari ni.  Then, diorang pon ade la meng-reply sms aku 2.  Ape yang diorang bagitau aku, kelas dah mula...ALAMAK!!!  Nape la tetibe sem ni lecturer rajin plak 1st day kelas dah masuk..hahhahahahaha...Selalu 1st week 2 kelas asyik cancel...HADOYAI...

Dah la 2, siap ade satu subjek 2, dah form group dah pon untuk projek.Semangat....semangat...heheheh...Rupe-rupenya aku je yg still xsemangat lagi...entah bile la semangat aku ni nak berkobar-kobar...(penah ke???)
MUahahhahahaahhhaaaa....

Tapi xpe...relax ar sari.  Jangan ar gelabah2. Baru 1st day kot. Belom tentu lagi 2nd, 3rd day..hahhaha...Ntah2 esok2 lecturer ade meeting ke,,,ape ke,,,,xder la ko ketinggalan sgt..kan...kann...
(frasa nak menyedapkan hati sendiri..)...
Muahahahhhahha....

Padahal dalam hati dah dup..dap..up...dap...
yelah, mana xnya...Buat lecturer2 sume 2 tnye apsal xdatang.  Masak aku...ape aku nak jawab,....
xkan la aku nak jawab cam ni kot....

"Maaf Puan,saya masih xpuas bercuti lagi."

xpon cam ni...

"Saya mitak puan, waktu 2 saye still kat kg lagi."

Masak aku kene belasah nanti...arghhhh...Moga2 mereka tidak berminat untuk bertanya ape2 pon padaku...Hopefully..hhahahahaa

Ok lah...aku pon saje merapu meraban kat cni....da xtau nak wat entry sal ape kan...heheheheh
Adios

No comments:

Post a Comment