02 March 2012

Cuai memang membawa padah

Da lame xupdate entry kan.aku ni mmg mls nak update2 nih.tetibe ari ni rase cam nak tulis sesuatu plak.actually aku tgh meng'update' resume aku untuk industrial training cuti semester depan.tapi masalahnya aku punye exam result sem lepas upenye aku xsave kat lappy.HADOI!!!!!!!Apsal la cuai sgt aku ni.

Untuk kesekian kalinya semalam aku cube la godek disetiap pelusuk lappy aku ni kot2 la ade aku ter'save' kat mane2 kan.Tapi malangnya memang ternyata xder.HADOI!!!PENING!!!!PENING!!!

Nak buat cam ner ni...disebabkan itulah aku da terkandas nak settelkan aku nye application form n resume untuk praktikal 2.Aku pon da xtau kat mane lagi boleh aku cari result aku ni.Aku pon pelik macam mane la aku boleh cuai terlupa nak save or print aku punye result 2.Selama ni xpernah pulak aku terlepas dari menyimpan data-data penting untuk aku.PARAH!!!!PARAH!!!!


No comments:

Post a Comment