20 March 2012


Hai Kalian semua...wah2..wah2...ala2 glamour gitu...ko ade ke jah.  No new story..No interesting story..Juz simple story xtualy...hahhhaha...Kini dan saat ini dan detik ini, dah lebih kurang seminggu jugak lah aku menetap di bumi bertuah DUNGUN...Bertuah 2...ada aku kesah.hhahahah...Dan ini bermakna aku sudah menjalani hidup sebagai student seminggu lebih jugaklah.  

For this sem aku rase its quiet different from sem lepas..  Nak tau x kenapa aku rasa cam 2???  Coz subjek yang aku kena cover sem ni ada 7...Banyak 2 TUJUH woi...Pada perkiraan aku lah,subjek2 sem ni mmg tough semuanya.  Yang bisa membuatkan aku pening kepala, yang bisa membuatkan otak aku bekerja sepenuh masa. No more part time u know.hahhahahahaha

Tapi walaubagaimanapun, aku tetap perlu meneruskan perjuangan aku yang telah bermula hingga ke pengakhirannya...(Ceh..giler skema ayat aku kan)...  Aku peduli ape...ni kan aku punye blog...haha...budget sombong dan angkuhnya aku mengeluarkan kata-kata..hahahahah...saja ingin menghangatkan suasana....

Apa la yang aku dah melalut ni.  Agaknya kalau aku buat karangan Bahasa Melayu maunya dapat kosong jerk..Yelah, mana tak nya nahu ntah ke mana..  Ayat plak xpower..hahahah...Meh nak buat ayat bombastik skit..Kahkahkahkahhhhhh....

Berbalik kepada cerita asal ye.  Sem ni aku ada subjek Research.  Ala yang buat thesis 2.  so, terpaksalah bekerja keras skit.  bukan senang nak buat thesis kak oi.  Kena ada ilmu pengetahuan yang banyak.  Kalau xluas pemandangan alamatnya tertinggallah kat belakang jer.....

Tapi InsyaAllah, aku dan juga ahli group aku akan buat yang terbaik sehabis daya dan upaya kami.  semoga Allah mempermudahkan jalan bagi kami.  Amin......

Untuk subjek2 lain jugak, aku harap aku dapat catch up dan xtersasar dari target sebenar.  Don't stop to be the best.  Itu motto aku untuk sem ni.  Kalau korang sume nak tau, setiap sem aku akan ada motto baru.  Yelah, untuk memberi semangat pada diri aku yang semulajadi malas ni supaya berusaha lebih gigih lagi dan tidak ketinggalan di belakang.  InsyaAllah...

Dah penat lah pulak jari jemari aku ni menaip.  Lain kali lah pulak ye aku bercerita.  Bila dah ada cerita baru dan best nanti ye...Bye...Sayonara...

No comments:

Post a Comment