25 February 2011

Misunderstanding....

Salah faham...
Salah faham akan berlaku apabila sesuatu yang kite cakap atau luahkan tidak mempunyai detail atau description yang membolehkan orang memahami setiap ape yang kite cube sampaikan.  Salah faham juga akan berlaku apabila kita tidak menyampaikan maklumat secara terang-terangan...

Dan pastinya sesiapa yang membaca entri aku sebelum ini akan membuat persepsi bahawa aku sedang merindui seorang insan yang bergelar KEKASIH...dan ingin aku jelaskan di sini bahawa tanggapan anda semua memang tidak betul...Aku yakin yang anda semua akan fikir bahawa kesayanganku adalah kekasih aku...Tapi ternyata anda semua salah.

Kesayanganku adalah orang yang paling aku sayang....The people that most I love in my life....Dan ia tidak semestinya seorang kekasih...Am I right?  Kesanyanganku adalah orang yang amat aku sayang dalam hidup aku....dan kerinduanku ini kutujukan khas untuk kesayanganku...
dan bukan insan yang bergelar kekasih...

Kekasih bagi aku tidak bermakna dalam hidup aku...Tapi kesayanganku...aku rasa aku xakan boleh hidup tanpanya....Biarlah orang akan salah faham dengan kenyataan aku...tapi bagi aku,aku tau sape yang aku rindu...sape yang aku sayang...dan only God knows everything....

Aku xpeduli ape yang orang nak fikir...ape yang orang judge aku..yang aku tau....aku sedar ape yang aku lakukan...dan aku tau ape yang aku lakukan....aku yakin dengan ape yang aku lakukan...Ya Allah....Bersyukur kehadratMu kerana kau berikan aku kekuatan ini...Terima kasih Ya Allah....

No comments:

Post a Comment