12 February 2011

Berkali-Kali...Bilakah akan berakhir....


Hari2 ini lah yang aku lakukan...




Bilakah akan berakhir....Itulah keluhan yang akan keluar dari mulutku boleh dikatakan setiap hari.  Entah la aku sendiri pon xpasti kenapa aku xpernah bersyukur dengan peluang yang telah diberikan untukku ini. Padahal telinga aku ni dah disogok beratus-ratus kali dengan nasihat yang sama... Tapi pendirianku xpernah berubah dan aku x sedikit pon berganjak dari keputusan yang telah kubuat....   Aku pon xtau kenapa dan bile semua ni akan berhenti dari berlegar-legar kat otak aku...Mungkin hingga aku dah dapat ape yang aku inginkan dari mula....


Ape yg aku nak sebenarnye???kenapa la aku ni xpernah puas dengan ape yg aku dpt hah?????kenapa dengan aku ni!!!!!!!!!ape nak jadik ngan aku ni!!!!!teroknye aku!!!!!!!mane perginye semangat aku selama ni!!!!!!!!mane??????

Aku inginkan kekuatan darimu Ya Allah...Aku ingin kau kurniakan kepadaku kesabaran yg tiada batasannya Ya Allah...Aku inginkan semangat dariMu Ya Allah...Aku inginkan ketabahan dalam hatiku Ya Allah.......Aku sangat memerlukan semu itu di saat ini Ya allah.....

 Menangis airmata darah sekalipon xkan mengubah ape2



No comments:

Post a Comment