23 February 2011

Aku sangat rasa rindu......

Aku pon xtau nak ungkapkan ape yang aku rase di saat ini..tapi yang aku tau aku rasa teramat rindu...aku rase rindu yng teramat sangat...rindukan kesayanganku...Tuhan..tolonglah aku...ape yang harus aku lakukan untuk melenyapkan kerinduan ini....Sesungguhnya aku teramat rindu...Ketahuilah aku merasa rindu...

Rindu...kenapa kau perlu bertamu dalam hatiku saat ini.....Aku teramat rindu.....Rindu..kenapa kau perlu meraut ketenanganku dengan kehadiranmu...Rindu...kenapa kau perlu megusutkan mindaku dengan kehadiranmu...Rindu...kenapa kau perlu hadir dan meletakkan aku dalam situasi yang sukar.....RINDU.....
Segala-galnya adalah keran rindu...........

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai merinduimu
Berharap engkau berada di sisiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat merindui dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat merindu
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat merindui dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat merindu
Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya rindu
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya rindu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat merindui dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat merindu
Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat merindu



 Aku amat merindui kesayanganku.......









  Ya Tuhan..please give me the chances......



3 comments:

  1. oyak alah katku jiw0000...mung ag par0k b0hhhhhhhh

    ReplyDelete
  2. bersama rindu itu sangat menyakitkan

    ReplyDelete
  3. kata orang rindu itu indah,namun bagiku rindu itu menyiksa,salam kenal.visit en follow back pliss

    ReplyDelete